Elektroniczny obieg dokumentów

Elektroniczny system obiegu dokumentów zintegrowany z platformą Lardi-Trans pozwala zastąpić dokumenty papierowe na te wygodniejsze elektroniczne.

Zoptymalizuj swój biznes za pomocą Elektronicznego obiegu dokumentów na Lardi-trans

Zwiększ efektywność i przyśpiesz interakcje z partnerami

document_signing

Zalety elektronicznego obiegu dokumentów

Błyskawiczne podpisywanie

Błyskawiczne podpisywanie

Błyskawiczne podpisywanie i wymiana dokumentów z partnerami i kontrahentami

*usługa na razie jest dostępna tylko dla firm w Ukrainie

Nieograniczone przechowywanie

Nieograniczone przechowywanie

Platforma Lardi-trans zapewnia bezpieczne przechowywanie nieograniczonej liczby dokumentów

Dostęp 24/7

Dostęp 24/7

Dostęp do dokumentów 24/7 z dowolnego miejsca na świecie, gdzie jest Internet

Przyjazność dla środowiska

Przyjazność dla środowiska

Nie ma potrzeby używania papieru i materiałów eksploatacyjnych, co pomaga chronić środowisko

Szybkość

Szybkość

Wyszukiwanie, wysłanie i podpisywanie dokumentów odbywa się natychmiast

Oszczędność

Oszczędność

Nie ma potrzeby wydawania pieniędzy na utrzymanie archiwum, drukowanie dokumentów i ich wysyłanie

Opcje udostępniania dokumentów

Listy przewozowe

Umowy-zlecenia

Potwierdzenie wykonania usług

Faktury

List przewozowy/CMR

Każdy inny dokument/plik