Lardi-trans daje możliwość efektywnego prowadzenia działalności spedycyjnej. Skorzystaj z odpowiednich narzędzi, żeby wyszukać lub dodać aktualny ładunek albo dostępny pojazd bądź też przeprowadź przetarg w celu zoptymalizowania kosztów na liniach regularnych;
Platforma Lardi-trans posiada uniwersalne narzędzie do wyszukiwania ładunków, szeroka gama parametrów pozwala wybrać najkorzystniejsze oferty właśnie dla Ciebie
Funkcja Autowyszukiwania pomoże Ci nie przegapić najlepszych ofert ładunków i wyśle Ci powiadomienie
Opublikuj na Lardi wolny pojazd z wymaganiami dotyczącymi przewozu i otrzymuj oferty od załadowców.
Elastyczne ustawienia parametrów pozwolą Ci skonfigurować dodawanie ładunków lub pojazdów dla wszystkich użytkowników platformy Lardi-Trans lub tylko dla Twojej listy partnerów
Twoją ofertę zobaczą tysiące użytkowników
Dodanie zlecenia zajmuje ~3min
Efektywnie zarządzaj przychodzącymi zleceniami transportowymi bez użycia dodatkowego oprogramowania.
Funkcjonalność Leady zautomatyzuje proces przetwarzania nowych ładunków od otrzymania informacji do zakończenia transportu, uwzględniając życzenia i wymagania finansowe uczestników transportu.
Utwórz listę potencjalnych przewoźników korzystając ze swojej bazy danych lub znajdź nowych na platformie Lardi-Trans. Wybierz przewoźnika, który spełnia wszystkie kryteria zapytania.
Za pomocą tego narzędzia możesz łatwo zarządzać aktualnymi ofertami ładunków i pojazdów - twórz, duplikuj, planuj i udostępniaj je na platformie Lardi-Trans!\nDzięki Lardi dostaniesz najkorzystniejsze oferty od załadowców bądź też przewoźników.
W celu dodania większej liczby ładunków na platformę zaimplementowano ładowanie zbiorcze z pliku CSV.
Wbudowany system obiegu dokumentów zwiększa efektywność Twojego biznesu i znacząco oszczędza Twój czas.
Przechowuj i udostępniaj dokumenty swoim partnerom bez ograniczeń.
Dają możliwość zminimalizowania kosztów transportu ładunku.