Automatyzacja zarządzania transportem
Korzystasz z programów Excel, Word lub notatnika do śledzenia przewozów, a chciałbyś/chciałabyś mieć jedno wygodne narzędzie? Potrzebujesz pełnej historii dotyczącej przewozów? Skorzystaj z platformy Lardi-Trans do pracy z ładunkami i klientami!
Zautomatyzowaliśmy proces obsługi nowych ładunków, od momentu otrzymania informacji do zakończenia przewozu. Na platformie Lardi-Trans dodano funkcje umożliwiające właścicielom ładunków, logistykom i spedytorom dodawanie ładunków (leadów) do przewozu od swoich potencjalnych klientów i efektywne organizowanie całego procesu bezpośrednio na platformie Lardi-Trans.
Teraz możesz dodawać do leadu istniejących przewoźników ze swojej listy, jednocześnie wyszukując nowych na platformie Lardi-Trans. Po zakończeniu wybierz najlepszą ofertę i zatwierdź swój wybór.
Aby uniknąć utraty informacji dotyczących finansowych wymagań zleceniodawcy i przewoźnika, ustalaj koszty i faktyczne wpływy środków bezpośrednio w leadzie.